Awesome dag i V-vik!

Bara för att jag är så grym att glömma en sån där sak så jag kan lägga över bilderna från min mobil så får ni inte se några bilder här :D Är ni så brutalt nyfikna får ni besöka mimmis blogg och vem kan inte hennes adress liksom! Så därför skriver inte jag det. Plus att det är fortfarande bara du Mimmi som läser min blogg. Och jag hoppas att du hittar till din blogg själv :D

Sååå idag har jag spenderat näst intill hela halva dagen med att kludda in bilder i min bok som jag köpte en annan vacker dag. Det blir kanoners för då kan jag ta fram boken och glo i när jag är 70 år och dement!

Okej! Nu har jag försökt ladda upp en söt bild på en fiskmås i en kvar, men det vägrar fungera så därför skiter jag i detta nu!

Kommentarer
Postat av: mimmii!

Hahaha aaa hittar faktiskt, men kanske inte när jag är 70 bast :o

2011-10-11 @ 22:33:54
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0