Västervik med syster yster <3

Idag vaknade jag och hade så fruktansvärt tråkigt. Jag får alltid övertrivet tråkigt när jag är sjuk eftersom jag alltid vill hålla på med något, hatar att sitta stilla. Därför ignorerade jag min förskylning och ringde till Ellii för att meddela att jag om en timma skulle dyka upp med A3:an för att brumma oss till västervik. Sagt som gjort vi åkte till Västervik. Väl där nere letade vi efter någonstans att äta och sedan åkte vi hem. För er som inte vet vart Västervik ligger så är det ca 7 mil dit från Vimmerby.

Men en riktig trevlig dag även att jag inte kunde ignorera min förskylning nu mot kvällen.

Kommentarer
Postat av: Elliii

trevligt, det kan du skriva upp! Eh vafan nu tke jag du får ta och rycke upp dah!

2009-03-14 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0