Utvecklingssamtal

Om 1 timma har jag utvecklingssamtal blev jag visst påmind om nu. Jag och att minnas saker har bara inte ihop XD Kan väll vara lite trevligt att prata lite kanske.

Jag skriver i nästa inlägg vad Rickard (min mentor) sa till mig. Jag förstår faktiskt inte att alla är så nervösa inför ett utvecklingssamtal. Man dör inte av att något är fel det är bara att ta åt sig det och ändra på sig om men är seriös. Är man inte seriös så undrar jag varför man går till skolan?? Gymnasiet är inget tvång, och kommer man ändå gå ut med noll betyg så varför orka gå upp äckligt tidigt för att traska till skolan :)

Jag har förövrigt programhantering nu och med det menas illustrator. åå jag blir så sur på skiten haha :P Någon gång släpper det väll och då kommer jag tycka att jag var så trög att jag inte kunde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0