uppdatering

Nyheten var att vi inte skulla träna på illustrator, utan vi ska istället göra varsin film där vi förklarar ett mattetal. Kanske inte överdrivet roligt men helt okej. Sitter just nu och gör bakgrundbilden till själva scenen.

Jag har även haft utvecklingssamtal och som vanligt sa han att allt fungerar jätte bra för mig och att jag ska fortsätta som jag gör. Jag hade iof inte heller något att klaga på mer än att jag vill åka iväg med på fotolektionerna, och det ska vi nu få göra till kolmården och konserter har jag fått höra. Och det gillar vi :D Just ja jag ville även gå en avancerad kurs i photoshop istället för att tragla igenom alla grunder som jag redan kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0