Torsdag

En underbar vårdag idag med, och jag är på samma underbara glada humör :)

Jag slutar vid 11 och då tror jag att jag ska gå en lång promenad tills tåget kommer som tar mig hem mot Vimmerby..
När jag kommer hem ska jag gå raka vägen ner till intersport för att kolla om jag hittar några gå/löpardojjor eftersom dom jag har nu har gjort sitt!!

Mor och jag satt en kväll förar veckan och pratade om att hon ville gå ner och jag ville få en vältränad kropp igen. Såå jag kom på den lysande idén att sätta upp varsitt mål till midsommar. Klarar vi det ska vi unna oss en riktig mor och dotter spa helg :) Om det är någon som har förslag på något riktigt nice spaställe så skriv :D
För min del går det bra, jag har gått ner 2 kilo på två veckor genom att bara vara ute och gå. Det är det som är så skönt att ha lätt att gå ner i vikt men jag har även väldigt lätt att gå upp i vikt, vilket är lite b....


Kommentarer
Postat av: Ella

Per gessles spa är inte helt fel :)

2009-03-19 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0