Stress

Varför stressa?? vad är det för hälsosamt med det?
Människor springer till buss/tåg/jobb/möten ja allt. Men egentligen snälla, vad skulle hända om man kommer lite försent?
Skulle men försova sig till ett möte, ja du lär ju inte dö för du kommer 10 minuter försent.
Vet man att man är en segkorv på morgonen eller liknande (som mig (A)) så är det ju bara att gå upp 15 minuter tidigare än vanligt.

Förr var jag en flicka som ville ha koll på ALLT annars blev jag nervös. Men jag kom på att det var inte bra för mig eftersom jag blev stressad, speciellt när det inte blev som det var planerat. DÄRFÖR har jag lärt mig att ta dag för dag och jag kan säga att det är jävligt mycket bättre för både mig men även för alla andra runt omkring mig.

TA VAR DAG SOM DEN KOMMER SÅ BLIR DET BRA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0