Sommardag

Mitt tjat om detta vänder, men jag är så glad att det börjar bli vår!!! Idag har det verkligen varit ett sånt väder.. Jag fick myror i röven och ville iväg så jag hämtade upp Ellii och drog till Västervik för att köpa mjukglass till donkan med daim i :D Kan det bli mkt bättre??? naeee skulle inte tro det!!

Vi kommer hem och jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag tänkte sova en stund men det blev att ta en löparrunda istället. Usch det där med att springa var ju jobbigt haha..

Nu ska jag laga en riktig sommarmiddag till min älskade far :D Jag ska ta fram innegrillen och grilla marinerat kött med potatis, sås och sallad :D 


Kommentarer
Postat av: ella

det var mkt trevligt :)

2009-03-22 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0