Soft...

Mitt liv har blivit så soft sen jag bytte skola ärligt talat har jag fått tillbaka mitt liv. Jag måste säga att dom som klarar av att gå tre år på min förra skola är så sjukt bra att dom orkar. Jag har stor respekt för dom. Jag gick där ett år, jag hade inget liv. Allvarligt mina dagar såg ut så här under den tiden:

07.00. Vakna slänga alla väckarklockor och mobil i golvet, somna om.
07.30 bli updragen om mor som tvingar iväg mig till skolan fast jag vägrar stenhårt.
08.00 - 16.00 sitter i skolbänken och tittar ner på pappret där alla prov och arbeten är nerskrivana, bli depprimerad.
17.00-23.00 PLUGGA

Erkänn vilket fantastiskt liv alla har som går på den skolan :)
Dom flesta vet vilken skola jag menar men jag vill inte säga det namn eftersom då skulle dom tappa ännu fler elever än vad dom redan gör hahaha patetiskt....
Just ja nu ska den byggas om för ett antal miljoner, MEN det coola är nu att alla nya ettor som börjar där ska få varsin ny dator OSCH OSCH är dte inte coolt. MEn skolan är så fattig att det bara är ettorna som ska få datorer XD Det ska bli intressant och se hur länge dom får ha kvar dom eftersom på den skolan går dte måååånga som inte skulle få dåligt samvete av att smälla ner lite småskitar och snå deras datorer..
Jag undrar vart dom ska få alla pengar ifrån eftersom det är en kommunalskola....

Som sagt intressant tänk den rektorn har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0