Paramore

Uppgiften är att skriva en saga som man ska göra en passande hemsida till.
Eftersom lilla jag redan har läst svenska så slipepr jag skriva en saga (JIPPII sa jag) och istället får jag göra en hemsida om vad jag vill. Så det blir en hemsida om Paramore och den kommer ligga ute på www.jblinkoping.se om några veckor :D Jag har väääldigt många snygga tankar om den sidan frågan är bara om jag klarar av det XD Men det återstår att se :)

För övrigt är jag väldigt hungrig och tro det elelr ej men jag ska äta lunch i skolan idag innan jag brummar vidare till tåget som tar mig hem :) När jag kommer hem måste jag komma ihåg att springa till statiol och höra efter hos chefen om sommarjobb. Förra gången jag och Ellii  var där verkade det ljust iaf :) Så skönt att jag är 18 nu eftersom de flesta arbeten kräver att man är 18..

Bäst jag jobbar vidare nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0