Nu har han gått och blivit vegetarian!

Jag sitter i min egna lilla dvala och ser så där lagom ynklig ut medans jag sitter och äter på lasagnen som mor min lagat. Rätt som det är kommer mor in i köket och viklar på stolen och påpekar att den måste skruvas lite. Tobbe som tydligen var poå allert började skruva.

Jag tittar på dom en kort stund med återgår till mitt ätande. Men jag väcks plötsligt ur min dvala av att Tobbe säger att han gått och blivit vegetarian. Vilket fick mig att tänka på djuren och sköt bort min tallrik, tog en apelsin och fokuserade min uppmärksamhet på brodern. Väldigt intressant det där och jag måste säga att jag blev glad av att han sa det där eftersom jag funderat på att bli vegetarian  jag med men inte riktigt vågat och får nu testa och se om det är min grej.

Kommentarer
Postat av: antimyra

jag hjälper din brodern:P



han är söt!:D

Funderar du också på det?:D

Följ med ner hit till Göteborg!

Jag och din broder ska göra massa mycket veggominiplock!:D



Du får komma ner och äta med oss!:D

2009-03-14 @ 18:19:03
URL: http://sarahsecho.blogspot.com
Postat av: antimyra

jag hjälper din brodern:P



han är söt!:D

Funderar du också på det?:D

Följ med ner hit till Göteborg!

Jag och din broder ska göra massa mycket veggominiplock!:D



Du får komma ner och äta med oss!:D

2009-03-14 @ 18:19:13
URL: http://sarahsecho.blogspot.com
Postat av: Mica

ja han är så gullig speciellt när han ska ge sig på att laga mat :P



Ja det har jag allt funderat på rätt länge nu men aldrig riktigt vågat eller så :)

2009-03-14 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0