Min helg..

Ja som nu säkert märkt har jag inte haft tid att blogga i helgen vilket är lite b eller hur... Men men nu ska ni få se i text hur min helg har varit, vilket är både glada miner och sura miner..

Fredag:
Stannade hemma från skolan men kände redan på eftermiddagen att jag började må mycket bättre så det blev att brumma upp till Linköping för att besöka Crastas hus där det vankades fest. Självklart var det ölspelet och jag fick i mig PÅ TOK för mycke, vilket inte är för ovanligt, men på något vänster lyckades jag komma hem med lite hjälp av mina pojkar :) Mer kan jag nog tyvärr inte skriva mer än att nästa gång får det bli liiite mindre så jag minns vad som händer runt omkring mig.....

Lördag:
Lördag kan beskrivas med tre känslor.. Illamående, huvudvärk och helt borta. Per var jobbig och pratade hela tiden för att göra mig lite smått irriterad men framåt kvällen var jag mig själv igen och var uppe och stuttsade och var glad :D

Så under dagen upptäckte jag att min ring till töjningssmycket var borta igen:( Jag är inge bra på att hålla reda på så små saker. Det blir att beställa hem lite nya smycken skulle jag tro :)

Söndag
Vaknar på Söndagen mycket glad. Jag tänkte vara en duktig flicka och plugga lite matte så jag inte glömmer bort det eftersom jag inte har räknat det på ett år. Jag sätter på min dator och upptäcker att SKÄRMEN INTE FUNKAR SOM DEN SKA!!! Blir väldigt sur (ja jag är inne i en liten period där mitt humör är som det vill :P)tjatar på Per att han kan fixa det för jag tycker att han är så smart på matte och fysik, och sånt så då såg jag ett samband med att han kunde fixa min dator :P. Fast vi kom på att det vore inte smart att öppna och kolla i datorn eftersom att det var min skoldator. Det var inte mcyket att göra åt det så efter ett tag glömmde jag bort det problemet och blev lika glad som vanligt igen.

Måndag
Ja så var vi framme till dagen dag! Jag lyckades kravla mig upp tidigt i morse eftersom jag ville lämna in min dator så fort som möjligt. Per började med tidigt så vad skulle jag sitta där i lägenheten helt ensam. Så jag patserade till skolan för att lämna in datorn och få en lånedator. Så nu sitter jag i det så kallade skolans bibliotek där det känns som om det är fler datorer än böcker i XD för att fortsätta på min hemsida som ska vara klar nu i veckan och det är en hel del kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0