JAG VILL HA SOMMAR NU!!!

Varje gång jag går förbi hallen där min underbart gula skor står längtar jag till sommaren.
Varje gång jag går in på fronter för att se vad som ska göras till skolan längtar jag till sommaren.
varje gång jag går upp halv 5 för att hinna till tåget som tar mig till skolan längtar jag till sommaren.
Varje gång det vankas fester och prat om sommaren längtar jag till sommaren..

Det är helt sjukt men jag har nog aldrig varit så trött på denna årstid som är nu. Men jag har räknat ut att om 14 veckor har vi sommarlov :D Och vad händer då??? JOOO Metaltown, hultsfredsfestivalen eventuellt någon annan festival.. Tvinga Elliis mor att godkänna att Ellii och jag ska resa utomlands.. Förhoppningsvis jobba så jag har råd med att åka utomlands, men va fan det löser sig. Sola och bada och äta glass :D



Kommentarer
Postat av: antimyra

SOMMAAAAAAAAARRRRRR!!!!!!!<33

2009-03-14 @ 18:20:58
URL: http://sarahsecho.blogspot.com
Postat av: mica

JAG VILL HA SOMMAR!!!!

2009-03-14 @ 21:07:27
Postat av: ellii

ÅÅÅÅH, få min mor att godkänna det:P XD

2009-03-14 @ 23:31:41
Postat av: Miica

JA VI SKA FÅ DIN MOR ATT GODKÄNNA VÅRAN RESA :D:D:D

2009-03-16 @ 11:50:56
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0