Jag skriver Galet :D

Jag fick mig ett gott skratt när jag gick in på fronter för att se vad jag fick på mina senaste uppsatser om yttrande frihet och upphovsrätt.

Kommentaren till yttrande frihet löd att jag skrev galet i min inledning men att det annars var en superbra uppsats som var väl skriven, men tyvärr att det inte räckte till ett MVG för en gångs skull så jag fick VG+ :(

Men upphovsrätten var kommentaren ändast "Klockren uppsats" Plus att han tackade mig för att jag påminde honom att han borde vara hårdare med att det är viktigt att skriva med vart vi har tagit våra källor. Äsch då tänkte jag XD

Men att han skrev att jag skrev galet var så roligt, för jag är en galen person och har en egen stil med att skriva skoluppsatser och han har bara gett mig det högsta betyget  innan och så helt plötsligt skrev jag galet haha roligt :P

Kommentarer
Postat av: antimyra

DU ÄR GALEN KVINNA!!!

2009-03-13 @ 17:28:14
URL: http://sarahsecho.blogspot.com
Postat av: SV:antimyra

JAG ÄR GALEN; DU ÄR GALEN; VI ÄR GALNA :D:D

2009-03-13 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0