Första dagen på veckan

Gårdagen bestämmde jag mig för att bara ta det lugnt och sagt som gjort, jag gjorde inte för mycket igår helt underbart. Jag fick även reda på att pojken skulle åka hem från Sälen igår så jag tog första bästa tåg till Linköping för att möta honom där. Jag har verkligen saknat sönder mig efter honom :(
Men i vilket fall kommer vi till hans lägenhet och det var svinkallt för att elementen var avstängda XD I vilket fall inget hjälpte mot att jag hackade tänder när vi skulle sova, men när jag hade ett täcke, filtar och ingosad i pojke ja då blev jag nöjd och somnade så sött.

Måndag igen och som vanligt idrott på måndagar. Fick reda på att Ellinor och jag troligtvis ska hålla i idrottslektionen och ha Yoga. HAHAHA Det kommer nog bli en cirkus jag har då aldrig yogat, vet knappt vad det är, typ lite olika rörelser, kan ju vara intressant. Nej skulle inte tro det är något för mig. :P 
Jag måste även säga att jag ska nu våga ringa till en sån där naprapat som ska få ta sig en titt på min rygg och se vad jag ska ta mig till. För jag vill inte ha ont längre, jag vill träna, jag vill komma tillbaka till Han-soo klubben och börja träna igen......För jag vill och ska se till så att det blir så med!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0