Festival och sommar!!!

Jag vill ha sommar och festivaler nu.....

Ligger nerbäddad i soffan och halvsover till MTV. Dom spelar verkligen musik som gör så man längtar till sommaren ännu mer, så tittar man ut och vad är det man ser.....SNÖ.. Jisses jag är så less på snö just nu.

Men något som är så patetiskt ¨på MTV är att man kan smsa in och så får man svaret på hur länge förhållandet håller genom att bara skriva namnen. Vilka idioter gör det allvarligt talat??? Det finns verkligen folk till allt och det är kanske bra det. Vad skulle man annars skratta åt ;)
Fast just nu sitter jag och småskrattar åt mig själv (Ett stort bevis på hur uttråkad jag är ) Jag nyser som en idot, jag vet inte hur många nysar jag nyser i minuten. det börjar ta på min hals men det låter så roligt när man nyser :P
Men den personen som nyser så sjukt sött är Sarah Blomen, hur man nu kan nysa sött men jag lovar hon lyckas :)

Kommentarer
Postat av: antimyra

Aww!:D

En Sarahiii nys!

Massa pimpad!;)

2009-03-13 @ 17:27:39
URL: http://sarahsecho.blogspot.com
Postat av: Antimyra

Ja dina nysar är ubersöta <33

2009-03-13 @ 19:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0