Ett inlägg som inte ska läsas av sura..

Jag varnade i min rubrik så har du läst detta och du är sur så sluta, jag är så där överdrivet glad och inget som är fel :D

Jag vaknade idag halv 5 på morgonen och var på strålande humör, allt har verkligen hållt i sig, helt underbart. Egentligen borde jag inte vara så här glad, men inget mig emot. När jag kom hem vid halv tre sprang jag runt i hela VImmerby och kollade om jag kunde få något litet extra jobb nu innan och under sommaren men icke.
När jag gick hem för att laga pannkaka så blev jag så där äckligt trött så jag åt och hävde i mig en sån där energidryck och jag blev lika pigg och glad igen och gick ut på en riktigt lång promenad. Så det har varit en "glad, jag är stolt över mig själv dag" :D

Jag har även funderat på vilka det är som läser min blogg det är ju en del och det vore veta vilka som slänger bort lite tid för att läsa mina flummiga texter :P Men det är trevligt tycker jag.
Jag håller även på med en ny design på min blogg, den jag har nu är TRÅKIG, jag vet...

Jag sitter nu och tittar på handboll och det ser ut som om Sverige kommer att vinna. Det är kul för grabbarna.. Jag vet inte vad det är men jag älskar att titta på handboll och all sorts kampsport och motorsport. Men det är just den där handbollen som jag tycker är lite rolig :P För övrigt hatar jag alla sporter som har med en boll att göra..ta bara fotboll: ett antal människor springer och jagar en liten läderbit... jisses... ta bara kampsport det är lite mer mannligt, där slåss man och får ont, där får man verkligen sota för om man är ofokuserad. fotbollsspelarna går ju bara och hasar sig fram hahah. Nej nu är jag dum men det är roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0