Ehm.. Kommer jag klara det den här gången??....

haha ja och så är jag tillbaka igen eller???
Så dryg jag är när jag håller på så här, blogga, sluta blogg, blogga och så håller det på.
Men så är det om man är en liten virrig smurf som har spring i benen hela tiden och vill vara igång, men så har jag faktiskt kommit på (helt själv, tro det eller ej att jag kommer på en sak ;) ) att det är jävligt skönt att ta det lugnt ibland. Ta en kopp  te och sitta framför datorn, göra den dagliga rutinen med bloggar, bdb och allt annat som dagens människor håller på med idag... 

Men något som bara är att vänja sig med är att jag kommer skriva så fel så det finns inte, kan bland annat bero på att jag ligger i min säng eller att jag helt enkelt inte orkar ändra det. Ja jag är lat när det kommer till saker jag inte bryr mig om, men börjar man snacka om saker jag är insatt i då jävlar vilka diskussioner det kan bli :O
Men att diskutera med Ellii går inte för vi är för stolta för att ge oss så det slutar alltid med bråk och tycker vi om det?? nej därför diskuterar vi inte längre...

Oookej... jävligt virrigt och onödigt inlägg men va fan.. nu är jag igång med mitt bloggande igen, tror jag :P
Puss på er alla som jag bryr mig om, resten dra åt helvete tack :D

Kommentarer
Postat av: Elliii

Nej fan, det är bara onödigt xD

2009-03-10 @ 18:56:28
Postat av: SV:elliii

haha eller hur XD

2009-03-12 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0