Dränkt katt ock spökhund.

Som jag nämnde tidigare så har jag väldigt ont i huvudet, och eftersom panodil och såna tabletter fungerar på mig var det att traska upp till mor för att hämta mina specialare haha. Men jag tar dom bara i nödfall när jag inte står ut för att det trycker som jag vet inte vad runt huvudet. Tänk tar jag mer än två stycket tabletter per dag är det bara rätt in till sjukhuset och magpumpas, de ni, det är starka saker.....

Men i vilket fall så traskade jag upp till mor, det regnade och musiken på full volym (Jag är udda men när jag har så ont i huvdet så vill jag bara lyssna på grupper som in flames på riktigt hög volym. För på något sett döljs huvudvärken och kommer tillbaka när jag stänger av musiken ) Konstigt nog tyckte jag det var så skönt att gå i mörkret och regnet. Det som är vääldigt konstigt är att jag är ÄCKLIGT mörkrädd. Så fort jag går i mörker är min puls på 300. Ja jag är tönt jag vet men det är ett problem för mig och försöker bli av med det.
I vilket fall fortsatte jag att gå efter att jag varit hos mor. Jag hinner inte gå långt innan en hund dyker upp mitt framför mig. Det var så konstigt för den kom från ingenstans och jag har känslor om att den var blind, vet inte säkert men. Men det var så läskigt för det var verkligen som i film när "spöken/andar" dyker upp från ingenstans och hunden, den var så otroligt fin, jag kunde inte sluta titta. Men jag gick förbi den och fortsatte gå och kollade så att den inte följde efter mig, men när jag tittade tillbaka var den borta. Ja det var så skumt så det fanns inte och jag kan inte sluta tänka på att jag inte var rädd en enda sekund vilket jag borde ha blivit eftersom jag kan bli rädd av en vindpust i gräset. 

När jag kom in innanför dörren var jag verkligen som en nöjd dränkt katt :D
God natt alla människor <3

Kommentarer
Postat av: ella

hahahah du är rolig du xD

2009-03-17 @ 19:49:33
Postat av: Mica

Hahaha men vådååårå :P

2009-03-18 @ 08:27:45
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0