väldigt irriterad

Jag har alltid haft väldigt ont i ryggen men i natt visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag kunde inte vända på mig eller över huvud taget röra mitt huvud utan att det gjorde vidrigt ont i ryggen.....
Så fort det blev morgon så ringde jag till sjukhuset och fick förklara allt det ni vet, Hon trodde att det var en inflamation (Hmmm i över ett år??? Eftersom jag har haft ont i ryggen så pass länge) Hon bad mig även äta mina tabletter som jag har till min huvudvärk i ett par veckor för att sen se om det hjälper :O (JAG HATAR ATT TA SÅ STARKA TABLETTER)sen fick jag även ett nummer till en sjukgymnast.
Jag lägger på och hoppas på bättre hjälp hos en sjukgymnast, jag ringer i över en timma och inte en jävel svarar :(

Så där satt jag och var jätte sur för att ingen ville hjälpa mig och helt plötsligt började jag gapa om hur alla var idioter och hur politiken ser ut att alla skulle vara så extrema med allt och jisses. Men i vilket fall jag lugnade till slut ner mig och kom på att det finns dom som har det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0