Tråkiga måndag

Så var det måndag igen woohoo.
På tåget upp till skolan började jag känna mig sjuk och gör det fortfarande, Det kommer ju märkas hur min valborg blir :( Jag blir alltid sjuk vid såna tillfällen :O

Jaja sommarvärmen är här och verkar vilja stanna hos oss :D Tycker så synd om alla som har pollenallergi det måste vara bland det jobbigaste som finns :(
Det ser mörkt ut på sommarjobbsfronten. sååå det är tveksamt om jag kommer kunna åka till hultan. Metaltown är ju redan klart MEN JAG VILL!!! Känner jag mig rätt kommer jag också åka till Hultan :D

Haha vilket inlägg men jag har tråkigt.. faktiskt......Jag vill hem :P Jag vill ha egen bil med, det var ju en plan som precis sprack :P tänkte köpa en bil att ha över sommaren bara men ska jag ha stor tv och sjukt stor dubbelsäng när jag flyttar ja då har jag inte råd att köpa bil också :O

Puss på er som jag tycker om nu börjar jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0