Stockholm city

Helgen har spenderats med min Per uppe i Stockholm hos Hanna och Ben. Mycket trevlig helg måste jag säga.
Innan jag fortsätter berätta måste jag verkligen göra lite reklam. Som säkert alla redabn vet har jag väldigt stora problem med min rygg och var orolig för hur jag skulle klara av bussresan, MEN vi åkte med BUS4YOU, det är en buss med flygplanssäten, trådlöst internät, megasoft miljö och min rygg klarade sig alldeless utmärkt. Men i vanliga fall räcker det att sitta 20 min på en buss från skolan till stationen och jag får väääldigt ont...

Det blev en rätt skön helg vi lagade mat och hyrde film och bara myste :)
På Lördagen brummade vi till någon hinderbana som man gör ett ex antal gånger i lumpen. När jag stod där blev det ett wow och tänkte ska folk verkligen fixa detta på under 5 min.. naeee va... Jag fick stå över pga av min äckelrygg men jag kan säga att fan vad kul det skulle vara att göra den, se vad man klarar av.. 
Vi planerade att gå ut men alla var så trötta så vi spelade poker och sov istället :)

Söndagen spenderades inne i Stockholmas city där vi träffade trevligt folk och jag köpte två stycket kitty gosedjur, ena satte jag o Patriks bil och den andra på Pers kylskåp och otroligt konstigt nog så sitter dom kvar :D Bra det för dom var dyra hahahah.

Det blev ett roligt inlägg men jag tänker inte orka göra om det ;P
Nu har jag medieproduktion tror jag och då skulle vi visst fortsätta med fotografiskbildlektionens uppgift att svara på ett antal frågor om historian bakom fotoframgångarna osv... Det är segt........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0