Ingen vet...

I onsdags tillbringade jag en stund på sjukhuset och blev undersökt men läkaren visste inte. Det enda han sa var att jag inte hade något dödsfarligt eller något brutet... ehmm och det är ju bra, hade jag haft något brutet har jag en liten känsla av att jag hade märkt det men iaf. Det är heller inte inflamation, vilket jag trodde men det är skönt för det kan tydligen ta flera år att bli av med en inflamation i ryggen :O
Eftersom han bara kunde säga vad det inte var fick jag en remiss till sjukgymnasten. När ska någon veta vad det är XD Blir allvarligt störd på det snart.....

Så nu har ni som bryr er om det blivit upptaterade.
I helgen ska det bli sommarvärme har jag fått höra och jag är överlycklig :D
Allt folk kommer ut ur sina iden och städerna lever upp. Grilla, festa är underbart Bwuiga (Ni som inte är nära vän med mig har ingen aning och vad Bwu betyder, men jag orkar inte förklara så ni får leva med att inte veta.. MOHA)
I helgen har jag faktiskt inget planerat mer än att jag ska fixa min cykel (eller jag kollar på medans far min fixar cykeln :D

Hanna försöker få med mig på metro jag vill men fjortisar är ju min största allergi!!! Jag förstår mig inte på dom allvarligt talat. Människor inte vågar vara sig själva jaa då undrar jag vad gör dom här :S

Kommentarer
Postat av: Hanna R

Ha det var tur att du inte hängde med sen! som du vet så sög det balle och fjortisarna flockades som kåta myror runt en fet larv!



Vi får hitta på något roligt där fjortisarna inte hittar oss!! Puss på dig underbara

2009-04-26 @ 14:22:13
URL: http://hannaarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0