Ingen ork

När jag vaknade idag kände jag verkligen att jag inte orkade att gå upp. Jag tvingade mig själv att gå upp och gå till tåget och sova en skvätt.

Nu sitter jag här i skolan, men det är nog det enda jag gör just nu att sitta. Jag sitter med uppgiften framför mig men nej jag orkar inte, och har jag bestämt mig för en sak så är det så med!!! För det har det alltid varit och kommer alltid att vara :D

Jo jag har gjort en sak idag i skolan och det är att vi har röstat. Vad min och Tomten vill göra tillsammans. Vi ville åka till Liseberg eller utomland och jag tror faktiskt vi kommer få göra det :P Det låter som det faktiskt. Lite roligt kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0