Den rätte för Linda Rosing

Jag läste lite om den där Hugo som vann den rätte för Rosing.
Jag måste erkänna jag såg det första programmet, men jag kunde inte sluta skratta vilket jävla patiskt program och ännu värre folket som tittar på det :O

I vilket fall så är Hugo 4 år äldre än Rosings dotter XD Hahaha jisses...
Så märks det ju hur många dagar det tar innan Rosing tar plats över alla förstasidor i dagstidningarna där det stod "Han var inte det rätte han heller.... Vi gör en säsong två."

Men allvarligt talat det finns så många idiotiska serier som går nu. Skulle någon komma med ett sånt förslag till mig om jag var en sån där snubbe, så skulle jag titta på den som om den var dum i huvudet och kom från mars..Men nej då det är vad Svenska folket vill titta på.

Det är en väldans tur att Scrubs och 2½ men finns :D
Jag undrar om Sverige har gjort en enda bra serie???

BTW!!!!!! Jag hittade min drömbil igår :O Far och jag går alltid våran runda där alla bilaffärer finns, och eftersom att det är min tur nu att köpa bil så kollade vi vad jag ville ha och jag hittade en subaru impreza fy i helvete vad kul jag skulle ha i den. MEN den kosta inte gratis :( en halv mille, men det fanns grejer i under huven kan jag lova ;)
Just nu hittar jag ingen bild på den men den kommer, det kan jag lova ;)
Jag drömde fan att jag brummade runt i den i natt ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Lost är ju bra! :D



Men, alltså, Linda Rosing är ju en av dom fulaste mediepersonligheterna i sveriges historia, jag förstår mig inte på hur hon kan få så mycket uppmärksamhet :(

2009-04-02 @ 16:03:58
URL: http://pyramidhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0