Akuten

Jahopp idag stod det stockholm med klassen på schemat.... Men mina planer sprack jag ska istället till akuten pågrund av min äckel rygg som tar död på mig. Det är svårt att blunda för smärtan även att man försöker så gott som det går att ignorera skiten men nu går det inte längre....

Fram tills nu har jag suttit och lyssnat på sån musik som jag älskade när jag var liten. Jag var dökär i Jimmy Jansson. så fort någon sa något dumt om honom blev jag där i eld och lågor och försvarade även om jag höll med egentligen haha :P Ja man kan ju lätt säga att min stil har förändrats sen i 5:an. Nu spelas in flames, Him, dead by april paramore ja väldigt mycket i mina högtalare nu för tiden. Men det är kul att söka på sina dåtida idoler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0