Vakum

Som de flesta vet i detta lag är jag inne på min sjätte vecka med att ha konstant ont i huvudet. Hoppas jag får mina svar snart från blodprovet som jag tog i fredags. Idag har huvudvärken varit jätte konstig nästan lite rolig haha, jag har levt som i ett vakum exakt hela dagen, jag har inte orkat göra något oc om jag råkar göra något vet jag inte varför. Jag kan gå rakt fram sne komma på mig själv och undrar varför jag går just dit eftersom jag har ingen anledning att gå dit. Haha min förklaring måste låta helskum men det är för att jag är helskummare än vanligt ikväll. 



                                                  

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha, roligt det där.. helskummare.

Jag har fan en känsla av att det där med " helskumm" kommer från mig xD Bara en känsla alltså.

2008-09-29 @ 22:05:55
Postat av: SV:Ella

Haha ja dte kan hända XD Du och jag brukar ju dela såna knasigheter med varandra :P

2008-09-30 @ 09:48:28
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0