studiedag?

Idag är det studiedag vilket jag tycker är placerad på fel dag eftersom jag alltid annars är ledig på tisdagar :P Borde varit igår så att jag fick jätte lång helg eftersom jag var hemma i fredags med :P Nej nog med flum!

Runt tre ska jag träffa Ellii och vi ska vara duktiga och plugga :) Jag ska titta lite mer på tabeller och sånt i webbdesign, vi ska tydligen inte behöva kunna koder utantill men eftersom jag funder på att bli webbdesigner så vill jag kunna det endå + att jag tycker det är kul med koder :) Sen måste jag titta lite på filmsnutten vi ska göra haha där är jag helt lost och fattar nada jag och klippa film XD Sen det tråkigaste av allt ska jag titta lite på en uppgift där vi ska jämföra kanal 1an och 2an med 3an och 5an och högre betyg även 4an. Eftersom den förra uppgiften inte blev bra kan man ju lugnt säga så ska han få se vad kan :P Jag är fortfarande jätte sur på förra betyget....

En bild som jag tog för ett bra tag sen när Ellii och promenerade ner till Krön för att ta vattenprover till vattenprojektet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför ä'r du ledig på tisdagar? :) /sofia

2008-09-30 @ 21:02:29
URL: http://aristiocats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0