Söndag

Vilken tråkig dag. Det är dåligt väder ute, Elli måste plugga hela dagen vad ska jag göra?
Innan jag bytte skola så var Söndagar helt klart veckan största pluggdag även att man pluggade varje dag annars men södagar var verkligen heldag med att plugga. Nu när jag inte har något att plugga på så vet jag inte vad jag ska göra eftersom jag är så van att ha 5 uppsattser och 5 prov i veckan och nu har jag verkligen ingenting och det är så skönt, jag tror även att det är riktigt bra för mig eftersom min kropp var helt slut innan sommaren.



                                                      


Kommentarer
Postat av: Ella

Vi fick mutligt läxförhör GUTT :D

2008-09-22 @ 16:41:46
URL: http://returnthefavour.blogg.se/
Postat av: SV: Ella

Muntligt är väldigt bra om man inte kan och går i en stor klass haha

2008-09-22 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0