Pulver i håret?

Jag har precis klippt mig, så skönt att frächa upp håret igen. Det är förbannat dyrt att klippa sig och vara student samtidigt 320 spänn för att frächa till topparna, men ska man vara fin får man lida pin plus hoppas på att man har snälla föräldrar ;) 
När håret var klippt var det dax för styling och idag använde hon är ascool sak i håret. Det var något nytt som hon skulle prova på sina kunder och det var som ett sorts pulver som man ska lägga i hårbottnen och då blir det mer volym. Tro det eller ej det funkade, det var ascoolt. Jag satt där i stolen och blev helt paff. Det är ju helt klart en produkt jag kommer använda mig av när det kommer ut hos frisörerna.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vaaah. :P

Mica? Du, kan inte du hjälpa mig att färga håret någon dag förresten? :P

2008-09-30 @ 18:53:21
URL: http://returnthefavour.blogg.se/
Postat av: SV: Ella

klart jag kan!! ;D

2008-10-02 @ 08:30:55
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0