MYSKVÄLL

Det blir att dra bort till Ellii ikväll för att ha en ensam-hemma-mys-kväll igen :) Nu när vi knappt träffas längre så är det riktigt mysigt att bara laga lite mat och mysa framför en film tillsammans. ikväll blir det att laga wook, nudlar och kyckling. Det blir första gången jag äter wook, jag vet jag är väldigt feg när det gäller såna där saker men nu blir det av.

Jag läste nyss Ellis blogg (www.returnthefavour.blogg.se) och hon skrev att jag blir 18 om 5 månader och det är så sant. Det kommer bli så sjukt skönt att bli 18, den friheten och ansvaret man får. Får jag även tag i en lägenhet i Linköping kommer allt bli perfekt, jag har alltid velat ha det ansvaret och snart så ;)


Nu ska jag ut och gå en sväng. Jag får ta med mig mitt älskade kittyparaply fall att det börjar regna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0