Lördag!

Nu är det helg igen så underbart, jag somnade igår på soffan och jag sov till halv 10 idag och det är ovanligt för att vara mig. Jag är ju van att gå upp vid 5 på vardagarna och då blir det att man går upp tidigt på helgerna med.

När jag satt här och drack mitt morgonte fick jag syn på att dead by april kommer till Linköping så blev jag helt till mig jag vill se dom!!!! men det gick inte att beställa biljetter till linköping för det fanns inte på ticnet vilket jag tycker är knas, för det finns till stockholm, göteborg, oslo och huskvarna min inte LINKÖPING! jag får titta in på ticnet lite då och då för att se om det kommer annars får jag brumma till något annat ställe.

Även att jag var ledig igår så kan jag inte hålla min borta från kära Linköping utan brummade med min familj dit. det enda jag köpte var ett par sjukt snygga temuggar, det kommer en bild på dom innan dagen är slut jag lovar :) nu är det nog bäst jag lyfter på arslet och gör någon nytta här.

Ha en super dag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0