Kunde varit en bättre dag!

Jag kände på en gång att jag vaknade på fel sida idag. Så fort jag slog upp ögonen visste jag att det är bäst att jag håller mig i skymundan, jag blir så lätt irriterad när jag har en dålig dag.

Jag sitter just nu på mediekunskapslektionen och har precis skrivit om uppsattsen som hela klassen förutom någon fick IG på. Jag fattar inte JAG FÅR INTE IG, jag var helt förstörd och visste inte vad jag skulle ta mig till. Men nu är det som det är.

Gårdagskvällen var riktigt mysig :) Jag och Per gick hem till Robin och Angelica för att ha en myskväll med film och popcorn. Jag som var precis som jag brukar och orkade inte kolla klart på filmen utan gosade in mig hos Per och somnade så gott. 

 
                                      
 

Kommentarer
Postat av: Meddon

Inget mig emot ;) <3

2008-09-27 @ 19:06:27
Postat av: SV:Meddon

Du är ju så mysig så det är omöjligt att inte somna <3

2008-09-27 @ 21:05:09
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0