Inget allvarligt problem iaf.

Gårdagens besök på akuten gav inga svar mer än att det var inget jätte allvarligt så som hjärnhininfalamation och det är ju alltid bra att höra. På fredag blir jag alltså hemma för att gå till labbet på sjukhuset för att ta blodprov. Hoppas verkligen att det kommer fram vad det är för mer huvudvärk vill jag inte ha.

Just nu sitter jag hemma hos Per och funderar på vad jag ska hitta på och göra tills klockan 9 då han slutar skolan, känner jag mig rätt så blir det antingen en promenad eller så fastnar jag direkt framför tvn. Skulle vara riktigt skönt med en promenad men jag hittar inte så jätte bra här runt omkring och jag vill inte gå i skogen den enda vägen jag vet haha.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad har du gjort med bloggen nu da? :p

2008-09-24 @ 19:39:30
URL: http://returnthefavour.blogg.se/
Postat av: SV: ELLA

Va? jag har inte rört något. ser något mysko ut? måste jag ta mig en titt på.

2008-09-24 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0