Hemma igen.

Kvällen blev riktigt lyckad hemma hos Ellii. Vi lagade jätte god mat eller rättare sagt hon, hon är grym i köket älskar hennes mat. Kärlek på henne alltså <3 Vi kollade på miss secret agent och åt sjukt mycket daimglass och te :D

Jag hatar att det är så mörkt varje gång man ska gå hem, jag är ju så sjukt mörkrädd när jag är själv. Även i lilla Södra vi finns det läskiga människor, Speciellt snubben som stannade och frågade om Ellii ville åka med honom in till Vimmerby :O Men som alltid så ringde jag till min älskling som fick göra ett uppehåll i spelandet med sina bwuisar och hålla mig sällskap tills jag kom hem till mor i tryggt försvar :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv och fortsätta min myskväll tillsammans med min mor.
God natt allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0