Fint väder!

Igår var det fint väder och även idag, det är helt underbart. Det känns som om det var evigheter sen man såg solen lysa ner på oss :) Jag tycker att det varit på tok för lite sol nu den sista tiden, man blir så depprimerad av att det är molnigt och regnar, vem blir glad av det? inte jag i alla fall, så därför måste man verkligen ta vara på de få dagar som solen vågar visa sig.

På förmiddagen gick far och jag ut för att städa bilen, vi tvättade den igår men orken tog slut efter det så städet inuti fick bli idag. Sen bjöd vi hir Tobbe och Sarah på en fika men inte här utan vi åkte ut till en sjö som jag tror heter höksjön om jag inte blandat i hopp allt som jag brukar, jag och namn alltså :P Det var riktigt mysigt förutom att det blåste så kallt, men desto skönare att sätta sig i en varm och skön bil efter :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0