Vart tog lördagen vägen?

Klockan är nu strax innan halv 7 och det känns som om jag nyss gick upp. (Appro på det så hittade jag smöret i skafferiet i eftermiddags, snacka om att jag måste ha varit trött imorse :P men det är inte första gången jag lägger saker på väldigt konstiga ställen.) Men jag måste säga att man måste unna sig dagar med att inte göra ett skit. Fast lite duktig har jag varit jag har packat jätte lite inför flytten som äger rum den första november. Måste säga att jag kommer sakna byhålan lite sådär ibland. Jag kommer sakna friheten att bara gå till ellii, det kommer jag ju ha sen med men då måste jag lära mig att hålla koll på busstider. 

Kommentarer
Postat av: Ellii

Usch och fy och blä. Jag kommer dö när ni flyttar:( Allvarligt fyfan.

2008-10-05 @ 15:03:18
URL: http://returnthefavour.blogg.se/
Postat av: Mica

Nej det kommer du inte. Jag kommer ta grisbilen ut till bynn och du stannar ibland kvar efter skolan. Det kommer bli bra till slut jag lovar <3

2008-10-06 @ 08:42:16
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0