Tillbaka

Det var ett par dagar sen som jag skrev något inlägg i bloggen, jag vet inte varför jag har bara inte orkat. Jag fick reda på att på måndag har jag prov och genast fick jag mängder med tillbaka blickar hur det var när jag gick samhäll. Den tiden kommer jag aldrig glömma, dom kompisarna jag fick där är guld, med dom lärarna och den skolan och hur dom bara matade och matade på mer prov, arbeten varje dag i ett år. HUR FAN TÄNKER DOM!!!! Borde dom inte fatta att när elever mår så pass dåligt och skolkar och sabbar allt och många lämnar skolan och dom får bara färre coh färre elever varje år. Borde man inte fatta då? och fundera på varför det händer.....

Nu sitter jag och har mediekunskap och ska skriva om bloggar, hur en bra blogg blir bra elelr dålig och så vidare. det är segt för det vi skulle göra blev jag klar på en halvtimma och nu sitter jag här, men det är bara 45 min kvar av lektionen, skönt :)
Jag kanske borde plugga lite till provet på måndag eftersom jag inte orkar eller vill plugga under helgen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0