Tåg eller buss?

Jag är så sjukt trött så jag vet inte om jag kommer klara av dagen...
Vaknar en kvart försent så jag traskar upp lite snabbt in i duschen, klä på mig, fixa iordning hår, ut gå fort till tåget kommer på att jag glömt mobilen!!! går fort tillbaka hämta mobil, gå väldigt fort till stationen, väl där får jag reda på att tåget är inställt och måste åka ersättningsbuss som är en kvart försenad HURRA!!!! När jag sätter mig i bussen och får lugna ner mig så inser jag att jag kommer få gå med huvudvärk hela dagen, även att jag inte försökte stressa så mycket på morgon och jag lyckades faktiskt bra så stressad var jag inte.

Men nu är det som det är och jag har två tråkiga och jobbiga lektioner framför mig, mediekunskap och medieproduktion vilket borde vara roligt men att skriva uppsats och redigerar film är inte så kul tycker inte jag!! Jo, om det hade varit att vi skrev om något kul men det är det inte och film är inte min grej helt klart!
I vilket fall så slutar jag vid 3 och är hemma halv 6 och imorgon är det FREDAG!!!!!! Den här veckan är gått fruktansvärt fort som vanligt men den här veckan extremt fort.

Nu ska jag börja skriva på uppsatsen och få klart den.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0