Stjärnor på is

Jag och mor sitter just nu bänkade framför tvn och tittar på stjärnor på is.  Om ni inte vet så är Carolina Gynning och Karina Berg programledare och dom är ju så himla skön, jag får mig alltid ett gott skratt. Det första skrattet jag fick mig var när jag fick se dom första gången under programmet, deras mössor var ju bara för roliga XD

Men det som fick mig att vika mig dubbel av skratt det var när en utav domarna berättar att det var ett fint åk och att tjejeon ifråga hade gjort en fin planskärning och då säger Carolina: jaa precis, vad är en planskärning för någon haha så där satte jag mina pop corn i halsen :P

bara för att säga dte så har jag hört att det ska bli storm inatt. Skönt att ligga och mysa i sängen då med duntäcke och massvis med kuddar :)

Ha en trevlig och mysig helg allesamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0