Söndag ingen slappdag

Söndag igen men idag blir det ingen tid till att sova lite middag som jag är duktig på att göra när jag är ledig :P och när jag gick på vimmerby gymnasium. Haha jag vet ifan hur många gånger per dag man råkade slumra till en liten stund för att jag var så uttråkad på lektionerna. Men idag ska jag faktiskt hjälpa till och slänga massa saker inför flytten. Imorgon skulle dom visst åka till skräpan.
Ibland undrar jag hur detta ska jag vi ska flytta från en jätte stor femma till en trea men det blir nog bra hoppas jag ^^

Detta inlägg blev i stort sätt bara ord och flummigt men jag hade lust att skriva lite ändå haha puss på er (L)

Kommentarer
Postat av: Elliii

usch då:( Kan ni inte stanna kvar...

2008-10-05 @ 15:05:08
URL: http://returnthefavour.blogg.se/
Postat av: Mica

:( Jag kommer alltid finnas hos dig även om jag bor 1 eller 10 mil ifrån dig <3 Det är bra mellan oss igen och inget, INGET ska få förstöra det igen!

2008-10-06 @ 08:44:00
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0