Projekt

Jag sitter just nu och har fotografisk bild och håller på med ett projekt. Jag ska skriva ett kapitel om bländare och slutartid. Lite kul att få berätta med sina egna ord och bilder :)
Jag måste säga att även att man vet vad allt är och hur det används och så vidare så är det svårt att få ner det på pappret jag vet aldrig vart jag ska börja, det är alltid ett problem men när jag väl kommit på början då jisses då brinner det i fingrarna :)

Jag försöker även få tag på min älskade Ellii om hon skulle kunna vilja ställa upp som modell till projektet hon är den perfekta, för hon är helt enkelt perfekt och fin till allt min älskade Ellii <3.

Kommentarer
Postat av: Ellii

Haha, det vet jag inte. Men vad jag gör inte liksom. Det är ju en kamera det handlar om!

Ellii= älskar kameror!!! <3

2008-10-10 @ 17:27:44
Postat av: Mica

Haha jaa precis du och jag och varsin kamera finns det något som slår det :O?? Jag tog med stativet med så blir det snäppet bättre ;)

2008-10-11 @ 11:38:06
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0