Myskväll

Det blev en myskväll med Ellii och mor istället för att ge sig ut och fota. Det har verkligen varit jätte tråkigt och jobbigt väder. Jag blir så trött och uttråkad av sånt här väder. Ja ja Vi satt och kollade på stjärnor på is och det ska bli riktigt intressant att läsa aftonbladet imorgon. Gynning sa lite saker där ibland och även men-mannen vad han nu heter haha sa en riktig grej där. Haha ja dte är intressant vad en liten felsägning kan göra bland skvalleritdningarna och vad skvallertidningar kan göra det till en stor grej.

Nu ska jag se vem som åker ut ut stjärnor på is och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig :) God natt allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0