Idrott

Jag kom precis till skolan och ska snart ha idrott. Jag är inte riktigt pepp på det precis, ville ärligt talat bara ligga kvar i sängen och skita i hela alltet imorse, men kom snart på att det är ingen bra idé. Det är en jävla tur att det är idrott på måndagar och inte något jätte tråkigt ämne för då hade jag nog inte vistas många måndagar. Men nu är jag så duktig och lydig så jag kommer hit varje måndag, lite kan ju bero på att jag tycker att idrott är bland de roligaste lektionerna i veckan. En sak tycker jag är så konstigt med idrott, varför ska man ha betyg i det? Idrott ska varje linje ha tycker jag men att få betyg är lite knas tycker jag faktiskt. Men å andra sidan skulle det inte vara betyg i idrott skulle ju knappt någon komma på lektionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0