Från IG till MVG

Eftersom hela klassen fick Ig förutom på förra skrivupgiften som vi gjorde så skulle vi skriva om skillnader mellan 1:an - 5:an och jag fick betyget och kommentarerna idag coh jag fick MVG :D Jag blev så glad och tänkte att jag fortfarande kan skriva när det gäller uppsatser. Jag fick så dåligt självförtroende när det gäller att skriva uppsatser när jag fick Ig och jag har alltid fått bra betyg innan. Jag visste ju hela tiden att jag inte hade fuskat att jag hade skrivit allt det där, men vad kunde jag göra mer än att skriva om den så jag blev godkänd iaf. men nu fick jag bevisa att jag kan :D

Kommentarer
Postat av: Ellii

Braa! Grattis! :):):)

2008-10-09 @ 19:58:16
Postat av: Mica

Tack :D Ja jag är nu nöjd för en gångs skull haha

2008-10-10 @ 10:07:25
URL: http://thebiggestsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0