Äntligen..

... Äntligen kunde jag komma in på bloggen. Hela dagen i stort sett har jag försökt att logga in men det har inte gått så jag har inte kunnat blogga något. Jag hatar verkligen sega internet och sidor som vägrar visas, då blir man så irriterad att man bara vill hoppa upp och ner i stolen haha. skämt åt sido.

Idag stannade jag kvar i Linköping hos min mys Per. Jag slutade vid 11.30 och han skulle komma hem vid 15.30 och vara massa hungrig så jag tänkte lyxa till det lite och vara lite gullig och laga potatis i ugnen, kött och sås. Så fort jag gick utanför dörren i skolan så blev jag dygnsur och det var ju mindre kul eftersom jag ALLTID har med mig mitt kitty paraply men inte idag, jag fattar inte varför!! Men men sånt är livet och med ett leende på läpparna gick jag till affären, traskade fram till köttdisken och ser att det inte fanns något vettigt kött!! (Jag är en sån där som är extremt kinkig när det gäller mat) Där sprack min plan, men det var bara att tänka om så det blev kyckling med ris istället och han blev lika glad för det när han kom hem och ljusen var tända :D

Per gick precis till universitetet igen för att skriva på något projektmojs med några och under tiden tills han kommer hem kommer jag sitta och titta på mysteriet på greveholm. Det kommer ALDRIG komma en julkalender som slår greveholm!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0