Äkta vänskap!

Igår träffade jag på Ellii när jag väntade på bussen som skulle färda mig hem till min älskade mor :) När jag fick syn på Ellii, jag blev så glad så jag bara pratade och pratade, det gick allvarligt inte att få stopp på mig haha Men jag pratar alltid när jag är glad :D
När Ellii fick en syl i vädret som var lite svårt bestämde vi att vi skulle hitte på någe o göre under kvällen, sagt och gjort det blev att äta taco och ut och gå mitt i mörkret med våra älskade kameror och flumma sönder totalt. Efter att vi har gått ett tag så fick jag syn på ett par små flickor som hade följt efter oss haha det var lite sött faktiskt för varje gång vi vände på oss så fick dom så brottom att gömma sig ^^,

Precis innan jag började skriva det här inlägget gick jag in på Ellis blogg (www.returnthefavour.blogg.se) och läste hennes senaste inlägg som handlade om våran vänskap. Jag har nog aldrig blivit så rörd som jag blev. Helt underbart, den flickan älskar jag och kommer alltid att göra. Vi har varit kompisar sen barnsben och vi har gått igenom det ena och det andra tillsammans. Det kommer komma många bra saker men även jobbiga saker i framtiden, men dom kommer vi gå igenom tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: Ella

Från barnsben till skramelben xD <3 ALLTID!

2008-10-04 @ 12:34:45
URL: http://returnthefavour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0