Äkta vänskap för alltid!

Det här inlägget är till Elinore Wikell den bästa av dom bästa.

Det är bara ett par veckor kvar tills jag flyttar in till Vimmerby med min mor, men för det kommer det inte bli någon förändring mer än att vi inte kan gå till varandra hur som helst utan måste tänka på busstider och så nu. Vi är som systrar till varandra och det kommer vi alltid vara.

Jag vet att du har börjat bli deppig över det här och det är jag med, vi har alltid kunnat springa hem till varandra precis hur som helst, men vi båda visste att det kommer en dag då någon flyttar och nu är den dagen här. Det kommer bli bra jag lovar och det lovar jag det är inget som jag säger!

Jag älskar dig och jag kommer alltid finnas för dig, det vet du <3



Kommentarer
Postat av: elliii

Äkta vänskap för alltid <3 DU är den bästa.

2008-10-12 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0