9 Månader

Idag blev det att åka upp till gärdala till familjen Flintzberg, riktigt trevligt var så länge sen man var där uppe, men idag så. Jag var även så duktig att köra både dit och hem, om jag får säga det själv så går det riktigt bra :)

Så kommer vi till min rubtik, nej jag är inte gravid och ska vänta i nio månader haha, utan att jag och per har varit tillsammans i nio månader idag. Det har gått så fort, det var inte länge sen vår första kyss ägde rum. Men det finns inte någon annan som är så mysig som min pojke är <3

Det blev ett svamligt inlägg med det är för att jag är så trött och vet knappt vad jag gör så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig :) God natt allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hoppas man starkt!

Grattis till nio månader!:D

2008-10-21 @ 13:00:13
URL: http://knowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0