Övningskörning.

Den timman var lång när jag körde i en jävla volvo kombi. För det första så har jag aldrig kört en kombi vilket körskolläraren visst och som om dte inte vore nog så är dte en volvo:O jag kommer aldrig köra volvo eller saab om jag verkligen inte måste.

Jaja efter vi kört sa han att jag var nära till mitt körkort och att jag hade en bra handledare :P vilket är bra men äligt talat tycker jag att det gick så jävla dåligt.
Men såklart är jag glad att han tycker helt olikt vad jag tycker :P

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till kära Linköping med min bror och leta efter en klänning till nyårsafton och han ska pierca sig igen :P

Rörigt inlägg men just idag är jag rörig :P Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0