Natten till år 2009?

Nu har jag äntligen hittat kläder till nyår, men den stora och kluriga frågan vad jag ska hitta på är en annan femma :P

Under dagens färd till Linköping med min älskade bror som så gulligt gick vid min sida och gav mig lite råd till vad som var snyggt och inte, åkte vi även till Federal. Únder tiden min bror var inte och fick sin piercing så gick jag och kärade ner mig i en underbart fin töjning. Så jag bestämde mig jag ska åter igen töja, men den här gången ska jag försöka att undvika spräcka örat och slippa allt blod :P Så en 6-8 mm stort hål i örat med den underbara töjningen kommer ni se om ett par månader.

Tack och hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0